Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Temmuz 2011 Pazartesi

Kocaoğlu'nun itirafları...

Metro yine sarktı…

Bu bilgi bana ait değil.
Yeni Asır Gazetesi’nde Ertan Gürcaner kaleme almış.
Firma yine üç aylık ek süre istemiş.
Vallahi İzmirliler olarak tüneli biz kazsaydık, şimdiye kadar 10 kere bitirirdik.
Kocaoğlu’nun bu saatten sonra kamuoyuna gerçekten bir açıklama yapması gerekiyor.
Öyle “Her şeyi ben bilirim, bekleyin” diye değil.
Çıkacak medyanın önüne şunları söyleyecek.
“Ey İzmirliler…
Bugüne kadar size maalesef hep yalan söyledim. Aslında bu metroyu bitiremeyeceğim. Benden sonra gelecek belediye başkanı tamamlayacaktır. Sizden tekrar özür dilerim. Yapmaya başladığım bütün projeler yarım kaldı.
Zaten ortada çok da proje yoktu.
Adnan Saygun, Doğal Yaşam Parkı ve İnciraltı Kent Ormanı gibi biten tüm projeler ise Ahmet Piriştina’nın projeleriydi.
Bir tek proje yaptım o da yer altı geçitleriydi. Onlar da zamanında bitmedi. Bir şeye de benzemiyorlar. Kışları su doluyor, her gün eğim hatası nedeniyle trafik kazası oluyor, dolayısıyla pek bir işe yaramıyorlar.
İzmir’i demir ağlarla öreceğim dediğimde ben bile inanmamıştım. Demir ağlarla değil de bitmeyen inşaatlar ile ördüm İzmir’i…
Küçücük Bornova metrosunu bile bitiremedim.
Kent yenileme projesine başlayamadım bile.
Üçüncü İzmir Projesi hazırdı, üzerinde oynayayım dedim, elime yüzüme bulaştırdım.
Bir zamanların gözde mekânı İnönü Caddesi’nin gecekondudan farkı kalmadı.
Kordon’a el attım, tüm esnafı karşıma aldım. Alsancak çöküyor…
Piriştina’nın ekibini dağıttım, yeni ekibime hiç sahip çıkamadım.
Rüşvet çarkı dönmeye başladı, bir şey yapamadım. Sonunda operasyon bile yedim.
Siyasetin içine fazla girdim. Partiyi yanlış yönlendirdim. Bir iki arkadaşımı milletvekili yapacağım diye tüm örgütü harcadım.
Bornova’da bir buz pateni salonu yaptırdım, 80 trilyon ödemek zorunda kaldım.
Daha da ödeyeceğiz gibi görünüyor.
Yeni iş alanları yaratamadım.
EXPO’yu bile getiremedim. Yanlış bilgi nedeniyle gittiğimiz Tayland seferinde çuvalla para harcamak zorunda kaldım.
Yeni EXPO başvurusuna da katılmadım. Devletin orada olmasını içime sindiremedim. Ben derim başka bir şey demem.
Homeros Vadisi diye yaptırttığım ucubeyi siz beğenmiyorsunuz ama şahsen ben çok beğeniyorum.
Şimdi hedefimi Urla’ya çevirdim.
Gerçekten yapamadıklarım ve elime yüzüme bulaştırdığım tüm işler için İzmirlilerden…
Bundan sonra bu işleri bırakacak, Urla’da münzevi bir şekilde yaşamımı sürdüreceğim. Orada aldığım araziler bana yete artar da…
Ancak Urla’nın planlarının iptal edilmesine üzüldüm.
Her şeyi iyi ayarlamıştım gibi geliyordu bana.
Acaba nerede hata yaptım?”

PAUSE HABER: 18 - 07 - 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder