Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Ekim 2010 Cuma

Veda Ediyorum

Yine kolay olmayacak bir yazı, daha doğrusu son yazımı yazıyorum. 1 Temmuz’dan itibaren haftada üç gün yazı yazdığım Egenin Sesi sitesinden bugün ayrılıyorum. Bugüne kadar bana destek olan sevgili Sinan Kara başta olmak üzere herkese teşekkür ederim. Özellikle Sinan’ın yeri ayrı… Ben gittiğim için kendisine yüklenecek bazı yapılar olabilir. Dikkatli olsunlar, gözüm üstlerinde…Her zaman kendisinin arkasındayım. Ve arkasında olacağım.Ne yapıyorum peki?
Yok, öyle inzivaya çekilmeyeceğim.
İzmir’de oluşturulmaya başlanan yepyeni bir yapının başına gidiyorum… Hatta gittim bile…
Gaziemir’de faaliyet gösteren, demir-çelik, inşaat piyasasının sayılı isimlerinden Adkar şirketi, medyaya girme kararı aldı.
29 Ekim’de Radyo Pause adlı 5 kilowat vericili radyosu yayına başlıyor. FM 107.9 frekansından yayın yapacak radyo www.radyopause.com ve www.radyopause.com.tr adlı web sitesinden de dinlenebilecek.
Sabah programlarında hepinizin yakından tanıdığı Hasan Tahsin var. Diğer programcı arkadaşlar da çok yetenekli ve kendi dallarında uzman… Mustafa Karslıoğlu, Mesut Öztürk, Mehtap Köse, Arif Güven, Ömer Köroğlu ve Figen Yemenici… Radyodaki müziğin rengi popüler olacak. Ağırlıklı olarak Türkçe pop...
Bu radyo, program yapımcısı arkadaşların isteği üzerine görüntülü yayın da yapacak. Yani web TV şeklinde… Siz dilerseniz radyo yayınını internetten görüntülü olarak da izleyebileceksiniz.
İzmir’in en ciddi radyo yatırımı bu… Tamamen dijital teknoloji ile yayın yapacak radyoya her yerden ulaşabilirsiniz.
Devam ediyoruz.
Yine aynı gün grubun diğer üyesi www.pausehaber.com ve www.pausehaber.com.tr adlı siteden haber portalını da başlatıyoruz. Deneyimli gazeteci Serdar Öztürk’ün liderliğinde oluşturulacak portalda, yazılarıma 1 Kasım’dan itibaren ulaşabilirsiniz. Pazartesi, Çarşamba ve Cuma günleri yayınlanacak yazılarım ile İzmir’i izleyecek, her zaman olduğu gibi karşıdan seyredeceğim! Vallahi bugüne kadar bir şey yapmadım… Ben masumum hakim bey…
Grup 2-3 ay içerisinde haftalık bir gazete ve aylık bir dergi ile de karşınızda olacak…
Sonra da bir bölgesel televizyon kanalı…
Kafamızı bozarlar ise günlük gazete bile çıkarır İzmir’in altını üstüne getirir, yerel ölçekte nasıl gazetecilik yapıldığını cümle âleme gösteririz…
Yeter ki bizi kızdırmasınlar.

NOT 1: Mülkiye müfettişlerine bir ifade vermiş bulunuyorum. Dolayısıyla devletin bana 2.5 saat borcu var. Üstelik sigara içmemi de yasakladıklarını buradan bir not olarak vermek isterim.

NOT 2: Giderayak sitede bir gol atılmış, Ertuğrul Aksoy’dan başyazar olmuş. Vallahi adam bir başladı, pir başladı. Basamakları bu kadar hızlı çıkan bir yazara ancak şu söylenir: “Dikkat et, Mehmet Gültekin seni tahtından etmesin…”

Site Notu: Ertuğrul Aksoydan Başyazar Yardımcısı konumundadır. Biraz daha pişmesi lazım:)

NOT 3: Jasmin Levy İzmir’e geliyormuş. Bak bunu beğendim. Büyükşehir nihayet iyi şey yapmış.

Egenin Sesi 22 - 10 - 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder