Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Ekim 2010 Pazartesi

Alaşehir Tımarı

Büyükşehir Belediyesi tarafından 24 milyon 750 bin TL'lik yatırımla Bornova'da yapılan Aşık Veysel Rekreasyon alanının geçtiğimiz haftalarda açıldığını hepimiz biliyoruz. Bu alanın en önemli özelliği içerisinde bulunan olimpik buz pateni ve buz hokeyi salonu… Büyükşehir Belediyesi bünyesinde kurulan “Buz Hokeyi” takımı Kasım ayında başlayacak Türkiye Buz Hokeyi 1. Ligine katılacak. Bu salonda buz pateni yapacak yeni gençler de yetişecek…
Bunlar güzel işler…
İzmir Büyükşehir Belediyesi basın bürosundan, açılış sonrası böyle dev bir salonun ne kadar iyi kullanıldığını gösteren yeni haberler bekledim. Küçük çocukların paten kaymayı öğrenmeye başlamaları gibi fotoğraflarla süslenmiş, büyükşehrin yatırımlarını destekleyen haberler gibi…
Ama açılış sonrası salon hakkında tek bir haber olmadı…
Neden?
Çünkü o gün açılan salon yeniden kapandı da onun için.
Neden kapandı?
Çünkü buz pistinin buzı yerlerinde buz kalınlığı bir santim iken, bazı yerlerde üç santim…
Dolayısıyla özel bir makineden üretilen buz yer yer çatlamış…
Belediye de çareyi salonu kapatıp buz pistini yeniden düzeltmekte bulmuş. Kocaoğlu gidip çok eleştirdiği Kordon’daki restoranlardan buz isteseydi bari. Herkes elindeki buzları salona getirir, ince olan bölümlere döker, buz pistini kullanılır hale etirirdi değil mi?
Yahu hakikaten bir işi tam ve doğru yapın, dişimi kıracağım.
Aziz Kocaoğlu’nu bu konuda daha önce uyarmışlar. “Başkanım, eksikliklerimiz çok, bu alanın açılışını bir ay erteleyin” demişler.
Ancak Kocaoğlu, “Kararımı verdim. Şimdi açılacak” demiş.
Alaşehir tımarı misali…
Önce aç, gösterini yap… Sonra kapa, işleri bitirmeye, eksik gedikleri kapatmaya, hataları örtmeye çalış…
Yorumcularımızdan Derya Unca da bu konuyu kaleme almış zaten.

NOT 1: Birileri ortalarda çok geziyor, sağda solda konuşmaya devam ediyormuş. Öncelikle şunu netleştirelim. Ben böyle bir karakter görmedim. Adam 3’lü değil 5’li oynuyor. Yine de giderek bir çıkmaza yöneldiği, duvara çarpacağı konusunda bir duyum geldi bana. Bakalım hep birlikte izleyecek, sonuçlarını birlikte değerlendireceğiz.

NOT 2: Büyükşehir teftiş kurulu acaba raporunu hazırladı mı? Merak ediyorum. Kurgusunu, yazım stilini, içeriğini, tarzını ve içinde bulunduğu bilgiyi. Umarım bana da bir kopya ulaştırırlar. Madem bir beyan verdik. Bunun nasıl kullanıldığını görmek hakkımızdır sanırım.

NOT 3: Bu hafta büyük şeyler olacakmış gibi hissediyorum. Önemli işler, önemli değişiklikler… Bakalım hayırlısı…

NOT 4: Buca ilçe yemeğinde Genel Sekreter Yardımcısı Abdürrezzak Erten bir konuşma yaptı. Ciddi ciddi konuştu, sesinin tüm çatlaklığına rağmen. Bir anket yaptım. Katılımcıların yüzde 85’i konuşmayı dinlememiş. Bunların arasından yüzde 15’i de “Rezzak Bey konuşma mı yaptı” diye sordu.

Egenin Sesi 18 - 10 - 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder