Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Mart 2010 Pazartesi

Bu hafta hareketli

İl kongresi bitmesine rağmen dedikoduları hala devam ediyor.
Kongre sonuçlarından çok memnun olmayan İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, Bilses Vakfı’nın yemeğinde çok da hoşlanmadığı bir masaya yanaştığında şunları söyledi: “Oooo, bu masada ağır toplar var; toplar da var.” Ağır topların kim olduğunu bilemem. Toplar konusuna ise hiç girmem.
Kocaoğlu’nun Bornova’dan Fikret Vatansever’in İl Disiplin Kurulu üyesi olmaması için verdiği çaba ise ayrı bir durum. Vatansever’in kamuoyunda yaptığı açıklamalardan rahatsız olduğunu dile getiren İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı, acaba Vatansever’in kimlere yaptığı açıklamalardan rahatsız olduğu çözemedim. Acaba Vatansever’in bana yaptığı açıklamalardan mı rahatsız oldu Kocaoğlu?
Jeotermal A.Ş. Genel Müdürü Ali İçhedef görevinden alınmış. Görevden alınma nedeni olarak da kendi kendine yaptığı konuşma kayıtları gösterilmiş. Bu konuyu hiç bilmiyorum. Ne İchedef’in konuşma kayıtlarından haberim var ne de bunun basına yansımasından… Söylenildiğine göre bir köşe yazarı bu kayıtları birkaç ay önce ifşa etmiş. Zaten genel müdür, kayıt aldığı kişiler tarafından mahkemeye verilmiş. Kocaoğlu ise uzun süre genel müdürün arkasında durmuş. Ancak bu köşe yazarının dile getirdiği nedenlerde dolayı daha fazla arkasında duramamış. Durmuş da ne olmuş, durmasaymış ne olurmuş? Bakalım Ali İçhedef hangi büyükşehir şirketinde göreve başlayacak? Başlar ise ben de o köşe yazarı arayıp, “Sen bu konuda köşe yazmayacak mısın” diye soracağım. Bir de başımıza basından sorumlu genel müdür olur mu? Burası büyükşehir vallahi olur…
CHP İzmir eski İl Başkanı Rıfat Nalbantoğlu sanırım bana hala kızgın. GHP Genel Saymanı Mustafa Özyürek’in il başkanlığını ziyareti sırasında ben de oradaydım. Nalbantoğlu beni işaret ederek, “İşte şeytana benzemiyor mu” diye sordu. Vallahi CHP’de o kadar şeytan var ki, asıl şeytan zaten bu partiye hiç uğramıyormuş. Rıfat Nalbantoğlu dışında Mustafa Özyürek’in il ziyaretinde kendisine İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, Balçova Belediye Başkanı Mehmet Ali Çalkaya ve Narlıdere Belediye Başkanı Abdül Batur eşlik etti.
Önümüzdeki süreçte en büyük tartışma İl Genel Meclisi Grup Başkanvekilliği seçinde yaşanacak. Şimdi herkes soruyor. Acaba ekibin adayı hala bu görevde kalacak mı, yoksa bir başka isim konusunda bir anlaşma mı sağlanacak? Beni gördüğüm ekibin desteklediği adayı bundan böyle geriye çekileceği. Peki kim olacak yeni grup başkanvekili? İşte orası karışık… Herkes bir yerden çekecek, Kocaoğlu devreye girecek, ama sözünü pek dinletemeyecek. Sonuçta yukarısı bir karar verecek ve herkes süreçte yaşananları dikkate alarak sesini çıkarmayacak. Ekip için ise son kale de düşmüş olacak.
Ekip bundan sonra hangi adılmarı atacak merak ediyorum.
Çünkü alanları giderek daralıyor.

YENİGÜN 08 - 03 - 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder