Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Mart 2009 Çarşamba

Kocaoğlu’na ATV desteği

Aziz Kocaoğlu’na seçim öncesi en büyük kıyak ATV’den geldi. Pazar gecesi yayınlanan canlı yayın konuğu olan Aziz Kocaoğlu‘nun karşısında ilginç gazeteciler vardı.Takvim Gazetesi köşe yazarı Fikri Akyüz büyük kanal projesi ile toplanan çamurun değerlendirilmesi konusu üzerine, “Nasıl, ne çamuru, kentte çamur mu var” şeklinde bir soru sorarak İzmir ve yerel yönetimler konusundaki engin bilgisini öne çıkarınca aldığı pası iyi değerlendiren İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu oldu. Kocaoğlu ince ince Fikri Akyüz’ün düşündüğü çamurun sokaktaki çamur olmadığını, kentsel atıkların toplandığı yerde çıkarılan çamurun değerlendirileceğini belirterek, “Bu soruyu sorulmamış kabul ediyorum” diyerek topu 90’a nişanladı. Programı takip eden bir çok İzmirli’nin de bu soru karşısında hayrete düştüğünden eminim.
Programın diğer konuğu Deniz Gezmiş’i ittihatçı olmakla suçlayan Taraf Gazetesi köşe yazarı Rasim Ozan Kütahyalı idi. Kendisinin İzmirli olduğunu defalarca vurgulayan Kütahyalı, “İzmir’de Kürt-Türk çatışması vardır” tespiti yapınca ben de koltuktan düşüyordum. Kütahyalı bu çatışmanın şu anda nerede ve kimler arasında olduğunu isim isim açıklar ise biz de bilgilenmiş olacağız.
Yeni Asır Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Şebnem Bursalı da “İzmir’de bir şehir efsanesi var. Metronun iki ucu karşılaşmayacak” diye sorunca Kocaoğlu birden beni hatırladı. Ben ise kıs kıs gülerek programı izliyor ve rakımı yudumluyordum. Yalı gazetecisiyim ya…
Bu konuda yazı yazan gazeteci arkadaşımızı metroya indirdik. Zaten bir Temel fıkrasından yola çıkarak yazısını kaleme almıştı. O da durumun ne olduğunu gözleriyle gördü ve metro konusunda son durumu yazdı” yanıtını verdi.

***

Saray hikayesi devam ediyor. E.C İzelman yönetim kurulu başkanlığına getirildi. V.A ise İBB Spor Kulübü başkanlığına… T.E İzbeton’da genel müdür yardımcısı olurken ki yakışır, S.E İzenerji Genel müdür yardımcılığına terfi etti. M.Ç doğru yeri buldu ve sendikalardan sorumlu oldu. C.Y’nin İZFAŞ yönetim kurulu üyeliğine getirildiği, F.A’nın ise tüm yönetim kurulu üyeliklerinin devam edeceği bildirildi. Son günlerde kral kendisine yakın duran ve hatta kendisi için kendilerini ateşe atan ve hatta yakın arkadaşları ateşe atıldıklarında kılını kıpırdatmadığından rahatsız olmuş. Bir yolunu bulup kendisi için yananları kurtarmayı hedefliyor. Şimdilik başarılı görünüyor. Bakalım Tayland’ın kızgın güneşinde yananların tamamına borcunu ödeyebilecek mi?

SORU : 4 Mart 2009 günü 11.40’ta İzmir Büyükşehir Belediye Başkanlığı’nda gerçekleştirilen Bayındırlık komisyonuna, komisyon üyesi olmadığı halde katılan kimdi ve bu komisyonda neler konuşuldu?

NOT : Son günler yaklaştığında ortaya çıkan anketlerin sayısı da yükseldi. Ancak tüm anketlerde İzmir konusunda bir sorun görülmüyor gibi. Bakalım asıl anket Pazar günü yapılacak. Onun sonuçlarını ise hep beraber yorumlayacağız.

YENİGÜN 25 - 03 - 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder