Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Mart 2009 Pazartesi

Baykal memnun

CHP Genel Başkanı Deniz Baykal dün İzmir’deydi.
İstanbul’daki mitingini bitirdikten sonra İzmir’e biraz da rötarlı ulaşmıştı.
Aynı saatlerde Tayyip Erdoğan ise İstanbul ve Edirne’deydi.
Havanın yağışlı olmasına rağmen hayli kalabalık topluyor her iki lider de…
Deniz Baykal İzmir’de konuşmasına esprilerle başladı.
İlginç daha önce yapmadığı işleri yapıyor Baykal.
Baykal’ın konuşması sırasında arkasında sadece iki isim vardı
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu ile İzmir İl Başkanı Rıfat Nalbantoğlu…
Seçimin iki önemli ismi…
Baykal yağmura rağmen kalabalıktan hayli mutluydu.
Bence Antalya’yı yeniden kaybederse emekliliğinde İzmir’e yerleşir.
İzmir ise tüm özelliğini koruyor.
Bundan sonra da koruyacağa benziyor.

***

Karşıyaka’dan da bir anket geldi.
1493 kişi üzerinden yapılan ankete göre sonuçlar şöyle:
CHP: 68.25
AKP: 14.79
MHP: 6.51
DSP: 5.55
Diğer: 4,90
Karşıyaka’nın Bayraklı’nın ayrılmasından sonraki eğitim durumuna da bakmak gerekiyordu:
Eğitimsiz: 1.50
İlköğretim: 30.60
Ortaöğretim: 40,60
Yükseköğretim: 27,30
Aziz Kocaoğlu’nun, Cevat Durak’tan bir iki puan daha fazla alma olasılığı da var. Nedeni çok açık. DSP’ye Karşıyaka’da oy verenlerin bir bölümü Aziz Kocaoğlu’na büyükşehirde açık destek veriyor.

***

NOT 1: Bazıları beni neden “yalı gazetecisi” ilan etti anlayamadım. Bir taraftan tüm mitingler, diğer taraftan aile işleri, öbür taraftan spor etkinlikleri… Tabii ki her yere yetişmek mümkün değil.

NOT 2: Arkas’ı gerçekten tebrik etmek gerekli. Böyle bir organizasyonu İzmir’e getirmek ve bu heyecanı İzmir’de yaşatmak. Karşıyakalı seyirci ise mükemmeldi… 5 bin kişi Baykal’ın mitingine gitmemişti ancak tüm tavrı ile nereye oy vereceğini açıkça belli etti.
 
YENİGÜN 23 - 03 - 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder