Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

10 Ekim 2008 Cuma

Ah Azize vah Azize

Eskiden böyle bir şarkı vardı. Rebetiko kökenli bu parça son günlerde dilime dolandı. Nedenini anlamakta zorlanıyorum. Bu sütunun okuyucuları benden daha akıllıdır. Bu çerçevede bir de Güzin bulursam önümüzdeki 3.5 ay süresince sıfat sorununu çözmüş olacağım.
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu’nun başına gelen elim kaza nedeniyle kendisine bu sütundan geçmiş olsun dileğinde bulunuyorum. Sadece anlamadığım şey bu kadar siyasi gürültü arasında Kaz Dağları’nda ne aradığı idi...
Kocaoğlu danışmanlarından birini yolda gördüm ve “geçmiş olsun” dileğinde bulundum. “Darısı senin başına” yanıtı ile karşılaştım. Tabii ki her genç kızın başına gelebilir vakalar bunlar. Ama ben şu sıralar “outdoor” aktiviteleri yerine “indoor” aktivitelerini tercih ediyorum. Ayak kırma riskim daha düşük sanırım.
Buradan bir kez daha “geçmiş olsun” dileğimi yineliyorum. Tabii ki bölgedeki son sel felaketlerini de dikkate aldığımızda kendisinin ne kadar şanslı olduğunu bir kez daha belirtmek isterim. Zaten son 5 yılda yaşadıklarımıza baktığımızda Kocaoğlu’ndaki şansın paçalarından aktığını bile görebiliriz.
Hasan Tahsin benim hakkımda sanırım bugünlerde bir yazı kaleme alacakmış. Özellikle Kocaoğlu”nun danışmanları ile yaptığım sohbet kendisini çok etkilemiş. Önceden planlanmamış bir toplantıydı. Benim için de yararlıydı. Hasan’ın bu sohbetin altında buzağı aramak isteyeceğini biliyorum.
Sohbet sırasında bir kişinin toplantı ile ilgili kendisine e-mail göndermiş olması iki noktanın altını çizmemi gerektirdi. 1 – Hasan Tahsin’in büyükşehir istihbarat ağı gerçekten kuvvetli. 2 – Gelen bilgiyi doğru analiz etmeyi başarsa zaten sorun kalmayacak.
Yavuz Özmakas’ın Hrisosthomos üzerine kaleme aldığı kitaba önsöz yazmam birilerini fena halde üzmüş. Tabii ki konu Hrisosthomos, yayınevi Şenocak, yazar Yavuz Özmakas önsözcü ben. Birileri bu denklemden nasıl bir sonuç çıkaracak merak ediyorum.
CHP’nin pazar günü yapılacak olan il danışma kurulu toplantısı ertelendi. Bu kadar gürültünün üzerine toplantı yapılsaydı, çıkacak kavgada birkaç zayiat verilmesi olasılığı gerçekten çok yüksekti. Gerçi birileri kendi kendine zayiat vermeyi başarıyor ya...
Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu’nun aday adayı açıklamasından sonra ilçe belediye başkanları da bazı demeçler vermeye başladı. Fakat açıkça söylüyorum bazılarını anlamakta zorlandım. Bugünlerde kimin eli kimin cebinde hiç belli değil anlaşılan.
Son bir haftada yazılanlar çizilenleri dikkate aldığımda Kocaoğlu – medya ilişkilerini de çözümleme şansım oluyor. Sanırım medya önümüzdeki günlerde daha da netleşecek ve taşlar bir bir dökülmeye başlayacak.
Bir geçmiş olsun da Macit Sefiloğlu’na... İki gün önce bir günlük küçük bir operasyon geçiren Macit Sefiloğlu’na geçmiş olsun derken, son günlerde kestirme furyasının sürdüğü İzmir’de neresini kestirdiği konusunda bazı çelişkili bilgiler aldığımı da belirtmek isterim

YENİGÜN 10 - 10 - 2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder