Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Temmuz 2008 Cuma

3. dede vakası

Önce Önder Sav, ardından Nuri Batuhan, şimdi de Hasan Tahsin...
Üçünü de ortak özelliği telefonlarının dinleniyor olması. Ancak kendi hatalarından dolayı...
Önceki gün öğle saatlerinde cep telefonum çaldı, arayan Hasan Tahsin’di... Birkaç kez "alo" dememe rağmen bir yanıt alamadım. Tabii ki telefonu kapatmayarak dinlemeye devam ettim.
Hasan Tahsin yolda yürüyor ve kankası Macit Sefiloğlu ile gelişen olayları yorumluyordu.
İkilinin üzerinde durdukları konular
1 - Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu...
2 - Işılay Saygın’ın Büyükşehir adaylığı...
3 - Ergenekon davası
4 - Çocuklarının eğitim durumları...
5 - Musavvat Dervişoğlu’nun siyasi geleceği...
Yapılan yorumları buradan aktarmam mümkün değil. Yoksa bir telekulak skandalı yaratabilirim ki, yukarıda adı geçenler ile siyasi sorunlar bile yaşayabilirim.
İkili uzun konuşmalardan sonra bir yere ulaşıp herkese "merhaba" demeye başladı. Bunların arasında Serdar Öztürk’ün sesini duyunca Yenigün Gazetesi’ne geldiklerini anladım. Bir başka telefondan Serdar Öztürk’ü arayarak Hasan Tahsin’in telefonunu uzun süredir dinlediğimi, kendisini bu konuda uyarmasını istedim.
Sonunda durumu kavrayan Hasan Tahsin korku ile telefonu kapattı…

NOT 1: Konu içerikleri bende gizlidir. Ancak bir bölümü birebir görüşmelerde taraflara aktarılacaktır.

NOT 2: Benim hakkımda konuşmuş olsalardı, hepsini noktasına virgülüne kadar yayımlayacaktım.

NOT 3: Macit Sefiloğlu’na Saygın yazısı üzerine gelen telefonlar kendi hatasından kaynaklanmaktadır. Kadının ismi gündemdeyken ve bundan mutlu iken sert çıkışının sonuçları maalesef böyle olur.

NOT 4: Bornovalı Ali Darcan benim telefonum üzerinden Hasan Tahsin’e bir mesaj gönderdi. Cumartesi akşamı kendi çiftliğinde oğlak güveç ile kelle tandır partisi düzenlediğini ve Tahsin’i davet ettiğini ilan etti.

DİP NOT 1: Son iki gündür İzmir CHP’de yaşanan toplantıların hem katılımcıları ilginç hem de içerikleri... Bir iki gün içerisinde içerik tartışmaları basına yansıyacaktır.

DİP NOT 2: Türkiye’de çok ilginç gelişmeler oluyor. Önümüz gerçekten biraz karanlık...

YENİGÜN 25 - 07 - 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder