Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Mayıs 2008 Cuma

Yeni iddialar

Kurultay sürecine devam… Durmak da mümkün değil.
Bir önceki yazımda şöyle bir tespitte bulunmuştum.
“Deniz Baykal çizik operasyonu yürütenlere karşı rahatsız... Oylamada açık oy kullananlar en rahat olanlar. Ya kapalı kapılar ardından operasyon yürütenler? Ne yapacaklarını bilemem onlar düşünsün…”
Bu tespite şu açıklama geldi:
“Deniz Baykal fazla oynarsa, olağanüstü kurultayları unutmasın. Toplarız imzayı, seçimler öncesi gerekirse indiririz…”
Ben çok korktum.
Deniz Baykal da böyle bir riskten korkacaktır elbette. Verecektir istenilen belediye başkanlıklarını ve meclis üyeliklerini. Ardından rahat bir uyku çekecektir.
Düşünebiliyor musunuz?
Bir grup, tam yerel seçimler öncesi size gelip, “Şu adayları listelere koyacaksın, aksi takdirde genel başkanlığı unut. Delege böyle istiyor” diyor.
Siz de 10 kurultay kazanmış bir genel başkan olarak “Hay, hay, nasıl isterseniz” yanıtı veriyorsunuz.
Bu iddiayı gündeme getirenler fazla western filmi seyrediyorlar anlaşılan. Yoksa kurgu-bilim mi?
Yok sanmıyorum… O tarz film seyredemezler. Çünkü filmlerin üst köşelerinde 13+ yazıyor.
Ardından ne olur?
1 – Deniz Baykal başında sürekli sallanan Demokles kılıcından rahatsız olur. Demokles’in demokrasiyi çağrıştırdığından yola çıkarak Demokles sevgisini demokrasi kavramı ile tersyüz edebilir. Dolayısıyla kılış ters yüzünden işleyebilir.
2 – Baykal şöyle der: “İşte en doğruyu söyleyenler bunlar. Arkadaşlar kurban çadırlarında bir kurban keselim, beklentilere doğru hep beraber yürüyelim.”
3 – “Ben hep yanlış yaptım, bugüne kadar sizleri hiç tanımamışım, aslında diğerlerine çok küskünüm” diyerek, “Şu mahalleye iki üye de ben göndermiştim” diyerek örgüt konusundaki hassasiyetini vurgular.
4 – “Kardeşim, kurultay salonunda da söyledim. Partinin üyeleri, delegeleriyle bir yere varılmıyor. Seçim sisteminin bile değiştirilmesini önerdim. İkide bir, (delege istiyor, üye böyle bekliyor) şeklinde karşıma çıkmayın.
Görüldüğü kadarıyla durum oldukça karışık ve karmaşık… CHP Genel Başkanı’nın bundan sonra nasıl hareket edeceğini yorumlamalıyız öncelikle.

SORU 1 – Belediye otobüsünde kapıların kilitlemesi nedeniyle tek başına kalıp, duraktaki yolcularla işaret dili kullanarak anlaşan gazeteci kim?

SORU 2: MYK üyeliği bekleyen milletvekili ile öğle yemeği yiyen gazeteciler kimler?

SORU 3: Karabağlar Belediye Başkanlığı için şimdiden düğmeye basan ve Ankara ile sürekli telefon teması sağlayan isim kim?

DİP NOT: Cumartesi gününden itibaren her şey değişebilir…

YENİGÜN 02 - 05 - 2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder